Rólunk

ProCamper Lakóautó Bérlés
Bérelj Te is hozzáértő, kempingezésben jártas családunktól, hogy ne érjen meglepetés az utazásod során!

Családunk sok éve megszállottja a kempingezés minden formájának, így nagy rutinunk és rengeteg saját tapasztalatunk van, melyeket örömmel adunk át bérlőinknek, hogy minél felkészültebben vághassanak neki az új kalandoknak. Közel 20 éve, motorral kezdtük a túrázást és jártuk be sátorral fél Európát, többek között a Nordkappot – a kontinentális Európa legészakibb pontját is. Aztán amikor megszülettek a gyerekeink, váltottunk először lakókocsira (amit a vásárlás előtt először mi is béreltünk), majd az első évben szerzett rengeteg tapasztalat birtokában azonnal lecseréltük lakóautóra, amivel mondhatjuk, hogy megérkeztünk ahhoz az élet- és utazási formához, ami igazán nekünk való. Bár a lakóautózás ezt sem zárja ki, de mi nem szeretünk hetekig egy helyen, pl. egy tengerparti kempingben állni, inkább az aktív kikapcsolódást szeretjük és maximum néhány napot maradunk egy helyben, aztán tovább megyünk.

Természetesen járunk mi is rendszeresen kempingekbe is, de nagyon sokat vadkempingezünk is, ami méginkább megdobja az élményt, hiszen sokkal szabadabban, olcsóbban és szebb helyeken lehet így pihenni és éjszakázni, mintha kötve lennénk egy parcellához a kempingben.

Talán nem túlzás azt állítanunk, hogy az elmúlt idő és a többtízezer megtett kilométer alatt megszállottjává váltunk ennek az életformának, és éppen ezért is hoztuk létre ezt a vállalkozást, hogy ezt az elhivatottságot és összegyűjtött tapasztalatot a legnagyobb örömmel adjuk át bérlőink számára is. Bérelhető lakóautóinkat mi magunk is aktívan használtuk vagy használjuk ma is, így a konkrét járművek is úgy vannak kialakítva, extrákkal felszerelve, hogy azok minden igényt kielégítsenek, ne legyenek kempinghez kötve, és bármit is szeretnél magaddal vinni, kerékpárt, sup-ot, síléceket, motorcsónakot vagy akár a motorodat, autódat tréleren, mindenre van lehetőség.

Ha bérlés előtt megnéznéd lakóautóinkat, természetesen erre is van lehetőség – szeretettel várunk budaörsi telephelyünkön!

Ha kérdésed, vagy kétségeid vannak, keress minket bátran, mindenre van válaszunk.

Pósa család
ProCamper Lakóautó Bérlés
Válassz minket és utazz bármikor, bárhová – gondtalanul!
Válaszd ki a flottánkból a Neked megfelelő méretű és felszereltségű lakóautónkat, és indulj, amikor kedved tartja, a többiről mi gondoskodunk!
  • Rengeteg saját tapasztalat
  • Évszaknak megfelelő gumik
  • Hibátlan műszaki állapot
  • Nincs végtakarítási díj*

* lásd az áraink menüpont alatt a részleteket